Forum
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Forum updates
Maker: BertjeBekeken: 18052
Status: InactiefBerichten: 180
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 18:13
@Revo. We plaatsen geen namen online van beheerders en leden!

IvM ken ik zeer goed en ook persoonlijk. Dus beetje raar verhaal van je. Piet lijkt ook op Peter. Zijn hetzelfde!

Daarnaast weet ik niet van alles wat je claimt of dat klopt. Ik heb daar geen inzicht in.

De statistieken zit je helemaal naast. Kijk alleen maar naar de recente nieuws berichten!

Deze van mij:http://www.ajaxfans.net/nieuws/10823/%5BVIDEO%5D+Stekelenburg+knock-out+na+trap+L%C3%BAcio

Maar wat is je probleem eigenlijk? Als je het niet meer leuk vind hier dan ga je toch niet posten hier? Of wil je gewoon je mening ventileren?
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Rod1


Geregistreerd: 25-01-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 18:31
Ik ken mezelf ook zeer goed... Om over de band die ik met mezelf heb nog maar niet te spreken!
Jammer!
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 18:46
Je trekt zelf een conclusie.

Ik wilde enkel zeggen dat het voor succes van AF jammer is, maar niet killing. Het is zonde dat het forum niet meer zo levendig is. Maar dat komt wel goed, gezien de bezoek-statistieken.

Citaat van M:
Aha, het forum is dus van verwaarloosbaar belang voor de website en de reclame inkomsten die door het bekijken van de nieuwsberichten worden binnen geharkt. Mooi dat dat uit de wereld is, dat verklaart in ieder geval waarom admins hier het kunnen veroorloven om de \'gasten\' uit te maken voor authisten.
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Rod1


Geregistreerd: 25-01-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 18:56
Gezien de statistieken? Daar bouw je niet zomaar een goed forum mee op zoals dat hier ooit was. Het niveau van sommige posters op de FP is om te huilen... Daar ga je geen nieuw forum op kunnen bouwen.
Jammer!
Revo.


Geregistreerd: 17-11-2007
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 19:09
Citaat:
@Revo. We plaatsen geen namen online van beheerders en leden!


Achja ik vind het een nobel streven. Anderzijds zou het dan ook verstandig zijn om de link naar MaumerMedia weg te halen waar IvM zich als zodanig presenteert met voor en achternaam. Of het hanteren van je eigen initialen als username, het is maar tip!

Citaat:
IvM ken ik zeer goed en ook persoonlijk. Dus beetje raar verhaal van je. Piet lijkt ook op Peter. Zijn hetzelfde!


Ach het zal verder ook wel. Het is niet dat je je hier als beheerder of mod ooit voorgesteld hebt. Maar mijn excuses voor de valse verdenking.
Toevallig is het natuurlijk wel dat dezelfde naam van IvM ook onder de twitteraccount Ingevar stond (maar dat is snel veranderd zie ik).

Citaat:
Daarnaast weet ik niet van alles wat je claimt of dat klopt. Ik heb daar geen inzicht in.


Dat kan heel goed, al zijn genoeg van de punten die ik opnoem met een beetje empirisch onderzoek zo te staven. Mijn punt is, jij weet niet wat zich allemaal heeft afgespeeld maar je benoemt wel dat diegenen die stoppen met de site 'meelopers van 343 zijn'. Ik hoop dat ik die inconsistentie verder niet meer hoef toe te lichten hier.

Citaat:
Maar wat is je probleem eigenlijk?


Problemen heb ik niet echt. Wel irriteer ik me eraan wanneer mensen hier een verkeerde voorstelling van zaken geven zoals 'alles werkt prima' of 'meelopers van 343'.
RbN


Geregistreerd: 16-12-2010
Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 11 okt 2011 09:32
Ik vroeg mij af waar ik de priveberichten momenteel kon vinden?
Rod1


Geregistreerd: 25-01-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 28 dec 2011 13:36
Het is wel echt gigantisch druk op dit forum zeg.
Jammer!
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.722 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken: