Forum
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Forum updates
Maker: BertjeBekeken: 18055
Status: InactiefBerichten: 180
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 18 sep 2011 22:28
Er kan nog zoveel geupdate worden de site is niet meer wat het was en zal het ook niet meer worden.
Het is verpest en dat is erg jammer, de juiste mensen hebben zich altijd ingezet maar om een of andere reden werden ze niet geholpen in hun missie.
Succes voor de nieuwe mensen op het forum en lange leve
Leonajax


Geregistreerd: 20-12-2007
Forum berichten: 30
Nieuws reacties: 29
Woonplaats: Hardenberg
Geplaatst: Ma 19 sep 2011 13:22
Ik blijf nu wel ingelogd als ik ''ingelogd blijven'' aanklik, hoef niet meer in te loggen
Lama


Geregistreerd: 21-07-2009
Forum berichten: 262
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Ma 19 sep 2011 17:05
Wat een troep. Na toch al meerdere klachten zie ik nog steeds geen enkele verbetering. Wellicht beter om verder te gaan kijken naar een forum waar wel iets gebeurt. Triest het mooiste forum en site van ons aller Ajax zo laten wegrotten doodbloeden. Slecht
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Ma 19 sep 2011 17:50
Stuur Toby een email.
XxX


Geregistreerd: 15-09-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 3
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 23 sep 2011 16:57
Ik stuur helemaal niks meer. Behoorlijk geïrriteerd inmiddels. Het sterft hier nu van de censuur.
Wat een ongelofelijk flut beheer. De groeten.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 23 sep 2011 17:07
Moet je niet kwaad worden op mij.
Ik heb hier helemaal niets meer mee te maken.
Dit is het werk van IvM.

Zeg...IvM...wanneer wordt mijn profiel en posts eindelijk verwijderd? Is daar al zicht op?

En dit is ook niet waar, he?
Citaat:
Deze gebruiker is op zijn/haar verzoek gedeactiveerd.

Mijn profiel blijft gewoon actief totdat alle posts van mij zijn verwijderd.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 06-06-2009
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 23 sep 2011 18:09
Ik had ook gevraagd of mijn profiel en posts verwijderd konden worden.
Zie dat hier nog niets aan gedaan is.
Lijkt me voor een beheerder oid toch niet erg lastig.

Graag zie ik mezelf dan ook spoedig verwijderd worden.
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Vr 23 sep 2011 22:41
Iedereen die iets wil of een vraag heeft moet een mail sturen naar info@ajaxfans.net. Dat is het makkelijkst. IvM is nooit op het forum aanwezig en kijkt daar ook niet. Ik zal de accounts deactiveren voor degene die dat wensen.

Dus op het forum posten heeft geen zin!
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Rod1


Geregistreerd: 25-01-2011
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 5
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 23 sep 2011 23:03
Dat IvM nooit aanwezig is hadden we al door, anders was de site niet zo verneukt geweest door jullie. Ik geloof trouwens ook niet dat jij en IvM twee verschillende mensen zijn, denk dat er überhaupt maar weinig mensen zijn die dat geloven.

Verder denk ik dat het bannen van een aantal leden die hun mening hebben gegeven niet zal helpen. Ook jammer dat je niet luistert naar het verzoek om posts te verwijderen, wel slim dat je de mensen die daar om vragen gewoon bant, want dan kunnen ze dat niet zelf meer doen.

Hele topics met kritiek verwijderen is een slimme optie, jammer voor jullie zijn de mensen hier niet helemaal op hun achterhoofd gevallen! Zulke dingen werken alleen in China...

En wat je zegt met "Dus op het forum posten heeft geen zin!" klopt, want alle mensen die postten op het forum zijn al weg. Normaal gesproken kost het heel lang om zoiets voor elkaar te krijgen, maar jullie hebben dat in enkele weken voor elkaar gekregen.

Hulde!
Jammer!
Eline


Geregistreerd: 06-03-2008
Forum berichten: 426
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Za 24 sep 2011 15:55
Als het goed is, is mijn account gedeactiveerd. Ik vind het wel jammer dat het zo moet lopen met een prima forum, en site en het ineens wordt afgebrand naar niks. Maar ja, IvM (ingevar en klaver) wil op een of andere manier niet luisteren naar de mensen die het forum hebben opgebouwd. Heel jammer, maar dit is dus het resultaat. een DOOD FORUM!
Ping


Geregistreerd: 16-06-2009
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: Madliena, Malta.
Geplaatst: Za 1 okt 2011 08:08
Wanneer word mijn account nou gedeactiveerd ? of liefst verwijderd ???
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 okt 2011 13:51
het kan aan mij liggen... maar wat is nou precies het probleem op het forum? Behalve dat niemand meer post?

Alles werkt toch gewoon?
keeskivits


Geregistreerd: 01-11-2008
Forum berichten: 98
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: vlijmen
Geplaatst: Zo 2 okt 2011 20:19
Alles wordt minder,zelfs de actieve onderwerpen waarop je kunt reageren.
Revo.


Geregistreerd: 17-11-2007
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 okt 2011 22:06
Voor wie met vragen zit, stuur me maar een e-mail coldplay_x@hotmail.com. Hoop dat jullie het doen keeskivits en JL10 (en ook anderen die met vragen zitten).

Mvg Revo *(voormalig mod).
Geraldo


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 2 okt 2011 22:24
Citaat van JL10:
het kan aan mij liggen... maar wat is nou precies het probleem op het forum? Behalve dat niemand meer post?

Alles werkt toch gewoon?


- De voormalige mods konden niet modden.
- Iedereen kon/kan in de modzone komen.
- Er kunnen nog steeds geen pb's gestuurd worden.
- De voormalige mods hebben al tijden problemen met het nieuwe beheer (IvM)
- De site word nu alleen gebruikt om om geld te verdienen over de ruggen van de mensen die AF gemaakt hebben tot het was d.m.v. een webwinkel en gokken op wedstrijden.

Aldus een quote van een voormalig mod.
keeskivits


Geregistreerd: 01-11-2008
Forum berichten: 98
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: vlijmen
Geplaatst: Di 4 okt 2011 13:04
Citaat van Revo.:
Voor wie met vragen zit, stuur me maar een e-mail coldplay_x@hotmail.com. Hoop dat jullie het doen keeskivits en JL10 (en ook anderen die met vragen zitten).

Mvg Revo *(voormalig mod).


Ik heb geprobeerd om je een mail te sturen maar lukt niet op je mail adres
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 4 okt 2011 15:53
Er is inderdaad geen probleem. Alles werkt en gaat alleen maar beter worden!

Enkel dat 343 niet meer wilde samenwerken met IvM. Aangezien de rest achter 343 aanloopt. Wordt er niet meer gepost.

- Moderators kunnen wel degelijk moderaten!
- PB's komen later terug, maar post gewoon op het forum. Dan kan iedereen meelezen!
- De site is al bijna 3 jaar onder het beheer van IvM
- De webwinkel banners en gokbanners zijn er al jaren! Noem maar is een site waar die niet zijn?

Citaat van Geraldo:
- De voormalige mods konden niet modden.
- Iedereen kon/kan in de modzone komen.
- Er kunnen nog steeds geen pb\'s gestuurd worden.
- De voormalige mods hebben al tijden problemen met het nieuwe beheer (IvM)
- De site word nu alleen gebruikt om om geld te verdienen over de ruggen van de mensen die AF gemaakt hebben tot het was d.m.v. een webwinkel en gokken op wedstrijden.

Aldus een quote van een voormalig mod.
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Revo.


Geregistreerd: 17-11-2007
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 okt 2011 17:54
Keeskivits

Citaat:
Ik heb geprobeerd om je een mail te sturen maar lukt niet op je mail adres


Probeer anders dit adres maar, hjvanrij@gmail.com.

IvM

Citaat:
Er is inderdaad geen probleem. Alles werkt en gaat alleen maar beter worden!


Dat is een flagrante leugen...makkelijk te weerleggen ook.

Citaat:
Enkel dat 343 niet meer wilde samenwerken met IvM. Aangezien de rest achter 343 aanloopt. Wordt er niet meer gepost.


Ach het forum van AF, en ook de posters stonden altijd bekend om kritische blik. Je kan natuurlijk een hele groep mensen zo wegzetten alsof ze allemaal als lemmingen achter 343 aanlopen, denk alleen niet dat dat strookt met de waarheid.
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Di 4 okt 2011 22:21
Dat is wel degelijk het geval...Geen probleem, ieder zijn mening en keuze. Maar er moet niet worden gedaan alsof er niks meer kan op het forum. Ja, het is jammer dat de posts uitblijven. Zeker waar. Maar goed er zijn naast de vaste AF posters nog duizenden Ajacieden. Dus dat komt ook wel weer goed. We hebben al twee nieuwe beheerders waaronder ik. En straks komen daar nog meer bij.

De kritische blik is wat mij betreft iets te kritisch beetje pessimistisch...

Citaat van Revo.:
Keeskivits



Ach het forum van AF, en ook de posters stonden altijd bekend om kritische blik. Je kan natuurlijk een hele groep mensen zo wegzetten alsof ze allemaal als lemmingen achter 343 aanlopen, denk alleen niet dat dat strookt met de waarheid.
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Fenomeen


Geregistreerd: 04-10-2011
Forum berichten: 5
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 okt 2011 23:25
Laten we er met de nog overgebleven mensen een degelijk forum proberen te bouwen met dezelfde richtlijnen als voor de 'hervorming'. Gewoon net taalgebruik en interpunctie en veel leden werven die actief posten en ieders mening accepteren.
AFC Niels


Geregistreerd: 17-03-2008
Forum berichten: 8
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 okt 2011 23:31
Citaat:
Ingevar

Ja, het is jammer dat de posts uitblijven. Zeker waar. Maar goed er zijn naast de vaste AF posters nog duizenden Ajacieden. Dus dat komt ook wel weer goed.

Dat is wel makkelijk gedacht zeg. De vaste posters hier waren natuurlijk God niet, maar wel de mensen die het forum mede draaiende hielden en vooral door hen werd Ajaxfans bekend en populair. Als bijna iedereen dan klaagt over de vernieuwing en daar werkelijk waar niets mee wordt gedaan, wie zit er dan fout? Wel eens gehoord van klant is koning? Kun je wel roepen dat er duizenden andere fans zijn die hier wel zullen gaan posten, maar hoelang zal het duren voordat je weer zo'n community opbouwt? Geen idee of je hier al langer op het forum zat, maar als je het zo een beetje doorkijkt weet ook jij dat hier niet alleen Ajax besproken werd.

Citaat:
Ingevar

We hebben al twee nieuwe beheerders waaronder ik. En straks komen daar nog meer bij.

Waar waren jullie dan de afgelopen weken?

Citaat:
Ingevar

- Moderators kunnen wel degelijk moderaten!
- PB's komen later terug, maar post gewoon op het forum. Dan kan iedereen meelezen!
- De site is al bijna 3 jaar onder het beheer van IvM
- De webwinkel banners en gokbanners zijn er al jaren! Noem maar is een site waar die niet zijn?

De dingen die je hier noemt gebeuren tot op een bepaalde grens. Moderators kunnen inderdaad moderaten, maar beperkt. PB's niet nodig, dan zou ik wel eens willen lezen wat er de laatste weken door het nieuwe beheer (niet) is besproken. De frontpage is met de vernieuwing een ordinair reclamebord voor (gok)handel geworden. En IvM heb ik ook wel eens een post zien doen één keer in de zoveel maanden en die zou ook al tijden geleden vernieuwingen inpassen, heeft daar maanden/jaren over mogen doen en dan moeten mensen die hun ziel en zaligheid in de site/forum steken genoegen nemen met een rouwkaart als frontpage en een half werkend forum?

Voor mij was dit forum absoluut niet onmisbaar en neem ook zonder moeite afstand ervan, maar moest hier gewoon op reageren. Er is zo ontzettend lang over gedaan over deze vernieuwing en het is gewoon afgeraffeld. Beloofde reparaties aan het forum moet maanden op worden gewacht en 'het nieuwe beheer' laat zijn gezicht niet zien op het forum. Van kritiek wil men niets weten, er worden loze beloftes gemaakt over verbeteringen en ondertussen mag een FernandoFlores wekenlang zonder enkele waarschuwing eindeloos op een heel foute manier spammen voor datesites. Is dat één van die duizenden Ajacieden die jij voor ogen hebt?
Revo.


Geregistreerd: 17-11-2007
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 4 okt 2011 23:46
IvM

Citaat:
Dat is wel degelijk het geval...Geen probleem, ieder zijn mening en keuze.


Nou nee, het heeft ook allemaal te maken met hoe de dingen hier zijn aangepakt.

1. Je voert een lay-out en softwareverandering door zonder de mods/admins op de hoogte te stellen
2. Je informeert je leden niet over de aankomende verandering
3. Je voert een verandering door, compleet met kinderziektes (terwijl dat werkelijk makkelijk getest had kunnen worden op feyenoordfans.net of psvfans.net waar bijna geen traffic zit.)
4. De mods/admins kunnen bij het in werking treden van de site geen modtaken meer vervullen, wat ook zijn reflectie heeft op het forum en de site.
5. Je verwijdert kritische posts van leden over de overgang
6. Je neemt niet de moeite om de vragen van leden die gemaild hebben te beantwoorden over de verandering.
7. De kinderziektes van de site hebben tot gevolg dat er ook een privacyprobleem onstaat met weergegeven e-mailadressen.
8. Je stelt en passant nieuwe mensen(mods) aan zonder dat ook maar iemand weet wie ze zijn. (Klaver,..) juist op een klein forum is een sociale cohesie belangrijk en die onstaat ook niet als admins/mods niet eens worden voorgesteld.
9. Er worden allerlei beloftes en voorstellingen gemaakt, die niet worden nagekomen. Op 5 september is er een opssomming gemaakt van de ‘pijnpunten’, een aantal dagen later wordt door jouzelf de indruk gewekt dat het snel wordt opgelost...’we zijn druk bezig an na het weekend...’, puntje bij paaltje zijn een hoop mankementen nog altijd niet verholpen een maand later.
10. Er is je door leden meermaals verzocht om wat te doen aan de zoekfunctie, waarmee je nu nog altijd in de modzone kan komen, zonder dat je mod/admin autoriteit hoeft te hebben. Absoluut niet wenselijk voor een fourm.
11. Wanneer members opnieuw kritiek uiten in deze topic, worden ze door jou vergeleken met autisten die niet tegen verandering kunnen. (en dan kun je natuurlijk die comment van jezelf later weer weghalen, maar het gaf eens te meer aan hoe je over members hier denkt.) Ook opmerkingen waarin schamper gedaan wordt over het spenderen van tijd op een forum van jouw kant waren op dit punt niet bepaald handig.
12. Wanneer member 343 een topic opent om te melden dat hij afscheid neemt, wordt die topic korte tijd later verwijderd.
13. Beloftes over het verwijderen van accounts worden niet nagekomen. De topics over het verwijderen van accounts worden verwijderd.
14. Wat ondertussen gebeurt is dat de kwaliteit van ghet forum ook achteruit gaat, door het gebrek aan modereren. Member Ricardoflores kon hier dagenlang zijn gang gaan met het posten van links van erotische datingsites.
Dat 343 dan de handdoek heeft gegooid vind ik niet gek, dat een aantal members zich solidair met hem verklaren vind ik evenmin vreemd. Die members hebben ook gezien hoe ‘serieus’ ze genomen worden door het huidige beheer.
Citaat:
Maar er moet niet worden gedaan alsof er niks meer kan op het forum.


De sfeer is weg, zoveel is duidelijk. Ook al omdat de mensen die sfeer brachten op het forum en het interessant maakten door hun posts er weinig zin in hebben. Wat je later zegt ‘er zijn naast de posters van AF nog duizenden andere Ajacieden’ is natuurlijk ook waar voor Ajaxsites. Een groot aantal mensen bevalt het hier niet meer, en die gaan ook verder kijken.

Citaat:
Maar goed er zijn naast de vaste AF posters nog duizenden Ajacieden. Dus dat komt ook wel weer goed. We hebben al twee nieuwe beheerders waaronder ik. En straks komen daar nog meer bij.

Ach ik ben benieuwd, wel weet ik dat AF een heel aantal personen had die niet zomaar vervangbaar zijn als poster. Denk aan de jeugdposters of wat er in de goede ouwe tijd gepost wordt, opf de Zuid-Amerikaanse hoek. De site loopt een hele hoop exlusieve content mis op deze manier.

Citaat:
De kritische blik is wat mij betreft iets te kritisch beetje pessimistisch...


Ach ik wil daar wel een wijsheid tegenover stellen, neem altijd je doelgroep serieus. Want daar is het overduidelijk misgegaan, hoewel je dat zelf niet lijkt in te zien. Je forumbezoekers zijn namelijk in wezen ook je klanten. Als je een goede site wil runnen zul je toch ook serieus moeten nemen wat onder hen leeft, ook al ben je zelf persoonlijk niet altijd eens met hoe ze er tegenaan kijken. Klant is in zekere zin namelijk wel koning, je kan de wensen van je klanten ook negeren maar dan moet je er niet raar van op kijken dat ze niet meer bij je komen. Een keer hand in eigen boezem steken had je meer goodwill opgeleverd.
Ingevar
Beheerder


Geregistreerd: 05-09-2011
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 18
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 10:12
Kijk ik weet niet exact wat IvM hier allemaal heeft neergezet en heeft beloofd ten opzichte van de vaste mods. Ik weet alleen wat ik nu direct merk. Dat is dat we kunnen moderaten en de vragen worden wel degelijk beantwoord op info@ajaxfans.net.

Over de nieuwe site zijn bijzonder veel goede reacties binnen gekomen via de email. Alleen de mobiele versie is men negatief over. Die is ook ruk. Ik begreep van IvM dat daar een nieuwe voor gaat komen. Althans dat mailen we terug naar de mensen in de mail. Verder lees ik alleen hier veel negatieve reacties over het forum en de overgang naar deze site.

Ik zou me voornamelijk bezighouden met nieuws posten en een nieuwe redactie gaan vormen en kijk nu regelmatig op het forum. Het betreft een groep van ongeveer 50 vaste posters en dan mensen die af en toe terugkomen. Dan lezen nog zo'n 100 a 200 mensen de forumberichten door. Gaat dus om ongeveer 200 bezoekers per dag op het forum.

De nieuwsberichten worden soms wel 20k bekeken! En er zijn zo'n 10.000 unieke bezoekers per dag op AF. De bezoekers van het forum zijn dus zo'n 2% van de bezoekers van AF. Neemt niet weg dat het veel leuker is als we een goed lopend forum hebben.
Dit is mijn club, mijn ideaal.
M


Geregistreerd: 12-09-2007
Forum berichten: 474
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 10:36
Aha, het forum is dus van verwaarloosbaar belang voor de website en de reclame inkomsten die door het bekijken van de nieuwsberichten worden binnen geharkt. Mooi dat dat uit de wereld is, dat verklaart in ieder geval waarom admins hier het kunnen veroorloven om de 'gasten' uit te maken voor authisten.
Revo.


Geregistreerd: 17-11-2007
Forum berichten: 6
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 5 okt 2011 12:31
Citaat:
Kijk ik weet niet exact wat IvM hier allemaal heeft neergezet en heeft beloofd ten opzichte van de vaste mods. Ik weet alleen wat ik nu direct merk. Dat is dat we kunnen moderaten en de vragen worden wel degelijk beantwoord op info@ajaxfans.net.

Los van hetfeit dat ik helemaal niet ik persoonlijk nogal sceptisch ben dat jij en IvM vevrschillende personen zijn. Lijkt wel erg op Ingevar, inclusief een corresponderende schrijfstijl....

Maargoed voor de hypothese, je gaf eerder aan dat andere members net als 343 niet meer posten meelopers zijn. Tegelijkertijd stel je nu dat je helemaal niet weet wat er door IvM is neergezet...
Daarnaast als je al kan moderaten, vind jij het wenselijk dat werkelijk iedereen via de zoekfunctie in de modzone kan? Ik vind dat persoonlijk stuitend onprofessioneel dat dat na een maand nog niet is opgelost...
Citaat:
Over de nieuwe site zijn bijzonder veel goede reacties binnen gekomen via de email. Alleen de mobiele versie is men negatief over. Die is ook ruk. Ik begreep van IvM dat daar een nieuwe voor gaat komen. Althans dat mailen we terug naar de mensen in de mail. Verder lees ik alleen hier veel negatieve reacties over het forum en de overgang naar deze site.

Opnieuw je hebt een veranderingsproces, en daar in is alles zo ongeveer verkeerd aangepakt...qua communicatie.
Citaat:
Ik zou me voornamelijk bezighouden met nieuws posten en een nieuwe redactie gaan vormen en kijk nu regelmatig op het forum.

Ach ik heb je er verder ook niet echt op kunnen betrappen leven in de brouwerij te brengen, als je wilt dat mensen weer gaan posten zou ik wat dat betreft zelf het voorbeeld geven (en dan bedoel ik dus buiten deze zone...).
Citaat:
Het betreft een groep van ongeveer 50 vaste posters en dan mensen die af en toe terugkomen.

Het zijn er meer dan 100 weet ik uit eigen ervaring.

Citaat:
Dan lezen nog zo'n 100 a 200 mensen de forumberichten door. Gaat dus om ongeveer 200 bezoekers per dag op het forum.

Ook dat zijn er wel meer,...

Citaat:
De nieuwsberichten worden soms wel 20k bekeken!


Onzin. Absolute onzin. Inidivudueel zijn berichten nooit meer dan 10.000 kee rbekeken, die laatste was al een uitzondering omdat dit forum toen een primeur had. Gemiddeld haalt een nieuwsbericht tussen de 1500 en 2000 pageviews. Echt schokkend nieuws of nieuws wat de aandacht roept en waar veel op gereageerd wordt halen soms tot 4000 pageviews en dat is de limiet.

Citaat:
En er zijn zo'n 10.000 unieke bezoekers per dag op AF. De bezoekers van het forum zijn dus zo'n 2% van de bezoekers van AF. Neemt niet weg dat het veel leuker is als we een goed lopend forum hebben.


Die 10.000 unieke bezoekers is een keer gebeurt, dat was op de laatste dag van de transfermarkt. Normaliter haalt AF dat echt niet, zou ook vreemd zijn dat je dagelijks 10.000 unieke bezoekers hebt en de best gelezen berichten niet verder komen dat 4000 pageviews.

De nieuwsvoorziening was er overigens ook goed omdat AF vaak snel was in het nieuwsplaatsen, vaak ’s ochtends vroeg 8.00 uur was hier al nieuws geplaatst. Dat zie ik de huidige nieuwsposters niet doen. Ook alle projecten, eigen nieuwsberichten, eigen voetbalnieuws, columns is de frontpage overigens allemaal kwijt nu...
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.876 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Nieuwsbulletin » Mededelingen Ajaxfans.net » Forum updates
Ga
Zoeken: