Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Transferbeleid
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Transferbeleid
Maker: Eto'oBekeken: 32988
Status: InactiefBerichten: 439
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
TvP


Geregistreerd: 23-05-2008
Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Delft
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 22:34
Voetballend gezien is Gabri natuurlijk niet echt Ajax-waardig. Lindgren, Donald en dergelijke zijn natuurlijk beter aan de bal dan Gabri. Gabri werkt alleen hard en verovert ballen. Dat maakt hem nuttig. Maar veel ballen levert hij vaak net zo makkelijk in.
murdoch01


Geregistreerd: 10-11-2009
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 254
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 nov 2009 04:51
Citaat:
Voetballend gezien is Gabri natuurlijk niet echt Ajax-waardig. Lindgren, Donald en dergelijke zijn natuurlijk beter aan de bal dan Gabri. Gabri werkt alleen hard en verovert ballen. Dat maakt hem nuttig. Maar veel ballen levert hij vaak net zo makkelijk in.


Hoezo is gabri voetballend niet het gewenste niveau?? In een elftal hebben diverse mensen hun eigen rol, zo ook gabri! Zijn rol is om ballen af te pakken en daarmee het aanvallende spel van de tegenstander te ontregelen!! Niet om splijtende passes te geven of doelpunten te maken!!
murdoch01


Geregistreerd: 10-11-2009
Forum berichten: 12
Nieuws reacties: 254
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 nov 2009 04:57
Citaat:
Zuiverloon was een van de uitblinkers onder Foppe. Niets van geworden.

Zo dat heb je echt even 100% fout. Hij werd vorig seizoen vaak genoemd als een opvallende uitblinker waar niemand in Engeland iets van had verwacht. Er is nu dan ook meer dan genoeg interesse in hem en als je ziet hoe makkelijk hij het niveau van de Premier aankon dan weet je zeker dat hij voor Everton bijvoorbeeld een goede spelers zou zijn.

Citaat:
Wanneer o wanneer komen we eindelijk van onze spelers af:

- Kennedy
- Sno
- Oleguer --> Espanyol (Wielaert mag ook wel weg, maar Oleguer heeft gelukkig nog wat naam in Spanje)
- Martina
- Ogararu --> Club Brugge

Deze jongens verdienen samen 4 mil. En brengen samen ook wel 4 mil op.

Ik hoop deze spelers nog kwijt te raken voor de deadline. Zodat Honda kan worden binnengehaald met een CV. En stiekem hoop ik nog op Obradovic.

Naast die 5 zie ik ook graag Rommedahl, Silva, Gabri en Lindgren vertrekken.


Hoe kan je Gabri weg willen hebben? daar snap ik totaal niks van!
Die man is een held, maar omdat hij niet opvalt in het veld moet die weg?
Met de Zeeuw, Enoh en Gabri heb je het sterkste middenveld van sowieso NL.
Misschien een goede nr. 10 erbij. Dat is de mogelijkheid die ik zie.

Laat Jol maar eerst een team neerzetten en dan pas over versterkingen praten.

Misschien moet je eens denken aan het feit dat je quote 3 maanden geleden is gepost!! Hoewel ik het in grote lijnen met je eens ben, betekent het wel dat in een transferperiode andere regels gelden! Feit blijft dat de selectie op het moment veel te groot is en dat Gabri op dat moment al erg lang geblesseerd was...
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 nov 2009 08:10
Citaat:
Voetballend gezien is Gabri natuurlijk niet echt Ajax-waardig. Lindgren, Donald en dergelijke zijn natuurlijk beter aan de bal dan Gabri. Gabri werkt alleen hard en verovert ballen. Dat maakt hem nuttig. Maar veel ballen levert hij vaak net zo makkelijk in.


Hoezo is gabri voetballend niet het gewenste niveau?? In een elftal hebben diverse mensen hun eigen rol, zo ook gabri! Zijn rol is om ballen af te pakken en daarmee het aanvallende spel van de tegenstander te ontregelen!! Niet om splijtende passes te geven of doelpunten te maken!!
Welkom, murdoch01!

Met dat dikgedrukte ben ik niet eens. Iedere Ajacied moet goed kunnen voetballen. Zeker wanneer AJAX met 433 wilt gaan spelen. Of dacht je dat de middenvelders van voor 2002 alleen maar balletjes afpakten en de tegenstander ontregelde?
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 nov 2009 11:25
Citaat:
Hoe kan je Gabri weg willen hebben? daar snap ik totaal niks van!
Die man is een held, maar omdat hij niet opvalt in het veld moet die weg?
Met de Zeeuw, Enoh en Gabri heb je het sterkste middenveld van sowieso NL. Misschien een goede nr. 10 erbij. Dat is de mogelijkheid die ik zie.

Laat Jol maar eerst een team neerzetten en dan pas over versterkingen praten.


Hoe kom je daar nou bij? Ik ben geen fan van Engelaar, maar het middenveld van PSV herbergt met Afellay en Bakkal erbij toch een stuk meer voetballend vermogen dan dat van Ajax. Jol probeert een blok graniet in te bouwen, daar waar Rutten meer naar de individuele kwaliteiten kijkt vanuit balbezit en er zelf voor zorgt dat die spelers zo georganiseerd staan dat het team ook overeind blijft bij balbezit tegenstander.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 18-08-2007
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Di 17 nov 2009 11:28
Dat kan hij ook omdat de voorhoede spelers taakgerichter spelen en de verdedigers ook als primaire taak verdedigen hebben.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:06
Maar eens een stelling er tegenaan gooien:

Welke positie zouden jullie het eerst versterken als er niemand vertrekt?

- Aanvallende middenvelder
- Rechtsbuiten
- Linksback
Bart


Geregistreerd: 30-04-2008
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:24
Niemand, Ajax heeft een redelijke selectie waarmee je kampioen kan spelen. De reserve bank heeft wat kwaliteit nodig maar dat moet je kan bijvullen vanuit de jeugd van Ajax. Verder moet Ajax blijven investeren in de jeugd om zich aan het systeem aan te passen.
Benji


Geregistreerd: 28-01-2008
Forum berichten: 785
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:27
Zo zie ik het ook, eerst saneren en in de eigen jeugd kijken. Desnoods een transferembargo opleggen.
Frenk


Geregistreerd: 26-02-2009
Forum berichten: 220
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:43
Citaat:
Maar eens een stelling er tegenaan gooien:

Welke positie zouden jullie het eerst versterken als er niemand vertrekt?

- Aanvallende middenvelder
- Rechtsbuiten
- Linksback


AMC is niet echt van toepassing aangezien je binnen 2.5 jaar Eriksen hebt. Daarom is het kapitaalvernietiging om je daarin te investeren. Tenzij het een speler is die op meerdere posities uit de voeten kan. En bovendien mag hij niet meer dan 1 mil kosten.
Rechtsbuiten zou ik misschien over denken alhoewel ik wel benieuwd ben Josefzoon. Na de voorbereiding op het volgende seizoen zou ik een besluit nemen. Maar dat we van Rommedahl en Kennedy af moeten is een ding dat vast staat. Na de zomer is Suarez toch weg. De laatste tijd is hij echt uit vorm, dus zullen clubs niet meer zoveel voor hem willen betalen. Dat is jammer, maar zonder hem kan er nooit echt goed positiespel gespeeld worden aangezien hij zo onvoorspelbaar is. Bovendien zou Sulejmani op de plaats van Suarez kunnen en een vrije rol moeten krijgen.

Bovendien denk ik dat Pantelic toch wel vertrekt in de zomer, aangezien Ajax ook hem niet teveel aan salaris kan betalen. Daarom zou ik toch op zoek gaan naar een goede spits die fysiek sterk is en waarachter Castellion kan worden klaargestoomd.

Op de linksback positie zullen we eerst een aantal moeten verkopen voordat er daar een speler kan worden aangetrokken. Aangezien ik Anita en Emanuelson ook tot die positie reken.

Ik vind dat we op zoek moeten naar een Verdediger Centraal aangezien Vertonghen en Alderweireld toch wel wat steekjes laten vallen. Ze zijn allebei goed in de opbouw maar verdedigend moet het echt beter. Hoe Alderweireld zich makkelijk liet kloppen door Mulenga zou niet mogen op dit niveau. Daarom zou ik graag een sloper zien op de positie naast een van onze Belgen. Verthongen zou ik op het middenveld zetten met De Zeeuw en Enoh in de zware wedstrijden. En tegen de zwakkere tegenstanders zou ik kiezen voor een creatieve speler in plaats van Verthongen.

Ik denk dat we ook een nieuwe speler nodig hebben op de rechtsback positie in de zomer. Van der Wiel is een zekerheid en over 1.5 jaar zal hij weggaan. Bovendien zie ik Bruno Silva weggaan in de winterstop en als ik het goed heb loopt het contract van Ogararu ook af in de zomer. Daarom zou ik kiezen voor een nieuwe back-up. Misschien is Van Rhijn op deze posite een optie na de zomer. Van wat ik van hem zag was een type van der Wiel. Hij mist het fysieke voor een plaats op een VC positie. Daarom zou rechtsback een uitkomst kunnen zijn.
De Eik van De Dijk


Geregistreerd: 07-05-2009
Forum berichten: 428
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:47
Ik wil geen transfers zien, enkel in de vorm zoals Boilesen en Eriksen. Die miljoenen die je investeert in een gearriveerde speler is weggegooid geld, op een uitzondering na. Maar als er dan spelers gehaald worden van 16 tot 19, dan graag:

Een verdediger links
Een rechtsbuiten
Een verdedigende middenvelder
D_skilled


Geregistreerd: 15-11-2007
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 16:51
Je moet die drie posities gewoon kunnen invullen met de jeugd. Ik denk dat niemand zit te wachten op een rechtsbuiten in de vorm van Rosales.
JustFerro


Geregistreerd: 13-05-2009
Forum berichten: 499
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Enscheday
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:03
Citaat:
Ik wil geen transfers zien, enkel in de vorm zoals Boilesen en Eriksen. Die miljoenen die je investeert in een gearriveerde speler is weggegooid geld, op een uitzondering na. Maar als er dan spelers gehaald worden van 16 tot 19, dan graag:

Een verdediger links
Een rechtsbuiten
Een verdedigende middenvelder


Een verdediger links die aan je eisen voldoet komt deze winter naar Amsterdam, nl Boilesen. Een aanstormende rechtsbuiten loopt al in onze jeugd in de vorm van Josefzoon, volgens Jol en velen hier een groot talent. Ook de verdedigende middenvelder is er al en is deze zomer gekomen, hij heet Ze Eduardo.

Aanvallende Middenvelders werd ook nog geopperd, maar ook daar komt een jong talent eraan, namelijk Eriksen. Ajax heeft geen aankopen nodig, alleen nog even tijd. Laat Jol maar eens rustig de boel opbouwen. We staan dan wel niet bovenaan en spelen ook lang niet altijd goed, maar er is wel rust bij Ajax en er wordt duidelijk vooruitgang geboekt. Laten we Jol dus de tijd geven en deze jonge jongens langzaam laten instromen. De salarishuizen zullen dan vanzelf gaan dalen, want er gaan contracten aflopen, spelers gaan vertrekken, enz. Ik zie de toekomst dus nog wel zonnig in. Over 2 jaar staat de volgende opstelling er, mits we een aantal spelers nog een paar jaar kunnen binnenhouden (vdWiel, Vertonghen, Emanuelson, Stekelenburg). Suarez zal ongetwijfeld vertrekken deze zomer.

Stekelenburg
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Ze Eduardo/Enoh - Eriksen - de Zeeuw
Josefzoon - Castillion - Emanuelson/Sulejmani
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 15-12-2007
Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:07
Citaat:
Maar eens een stelling er tegenaan gooien:

Welke positie zouden jullie het eerst versterken als er niemand vertrekt?

- Aanvallende middenvelder
- Rechtsbuiten
- Linksback


Dat zijn inderdaad posities waar versterking nodig is. Grappig is wel dat de grootste talenten uit de A1 op deze posities spelen met Eriksen, Jozefzoon en straks Boilesen. Ook is er behoefte aan een linksbuiten met dreiging en scorend vermogen. Daar hebben we alleen Sulejmani die je onmogelijk kunt afschrijven.

Wat nu een acuut probleem is, is dat de bank geen wedstrijden kan winnen. We kunnen niet omschakelen naar een plan B. Daarvoor heb je sowieso een fysiek sterke spits nodig. Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van Castillion, maar dat is een optie.

Dit seizoen zal er al beoordeeld moeten worden welke van de jeugdspelers volgend seizoen volwaardig selectie spelers kunnen zijn. Afhankelijk daarvan kun je aankopen gaan doen. Al hebben we sowieso een sterke bank nodig en dus concurrenten van de talenten. Dan kom je terecht bij de door jou genoemde posities.

Voor mij heeft de grootste prioriteit voor direct resultaat:
- een fysiek sterke spits
- aanvallende middenvelder met een steekpass en scorend vermogen

Voor volgend seizoen hebben we naast de bovenstaande posities nodig:
- linksback
- centrale verdediger
- buitenspeler
Bolkestein


Geregistreerd: 03-09-2009
Forum berichten: 514
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 17:53
Citaat:
Maar eens een stelling er tegenaan gooien:

Welke positie zouden jullie het eerst versterken als er niemand vertrekt?

- Aanvallende middenvelder
- Rechtsbuiten
- Linksback


In de winterstop niemand.. maar if you insist, een rechtsbuiten.
Fregge


Geregistreerd: 18-04-2008
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Veghel (Noord-Brabant)
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 18:42
Waarom moeten er toch steeds mensen gekocht worden hier. Zo is Ajax niet groot geworden. Ja, okay. 3 a 4 aankopen, maar de rest is jeugd. Zijn mensen Sarpong vergeten? Waarom gaat Urby niet weer linksback. Zo is hij in Ajax 1 gekomen.
Empulse


Geregistreerd: 26-08-2009
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Kopenhagen
Geplaatst: Zo 6 dec 2009 19:13
Citaat:
Waarom moeten er toch steeds mensen gekocht worden hier. Zo is Ajax niet groot geworden. Ja, okay. 3 a 4 aankopen, maar de rest is jeugd. Zijn mensen Sarpong vergeten? Waarom gaat Urby niet weer linksback. Zo is hij in Ajax 1 gekomen.


Die strategie kun je niet van de ene op de andere dag implementeren en aangezien Jol nog te kampen heeft met een erfenis, zal er eerst gesaneerd en tegelijkertijd versterkt moeten worden. Nadat hij een brede selectie heeft gecreëerd met eventueel een aantal talenten, waarvan Jol denkt dat ze het aankunnen, kan die strategie pas volledig geïmplementeerd worden.

Emanuelson is geen links-back en zal dat ook nooit worden. Die positie dient bezet te worden door een externe versterking (in de jeugd loopt niemand rond die daar nu al helemaal klaar voor is, volgens mij). Sarpong komt klaarblijkelijk tekort, dat werd vorig seizoen duidelijk en blijkbaar denkt Jol er ook zo over.
Eto'o


Geregistreerd: 25-08-2007
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 00:44
Ajax zal komende winter geen geld uitgeven, denk ik. Het beste wat Ajax in januari kan overkomen is dat het van een stuk of 5 overbodige spelers af komt. Daarmee komt er weer ruimte voor een aantal goede jeugdspelers in Jong Ajax en kunnen die spelers wellicht dit seizoen nog hun debuut maken. Dat Ajax geen kampioen wordt met de huidige selectie lijkt me duidelijk, en dat er op korte termijn weinig versterkingen bij komen lijkt me ook duidelijk. Dus moet men de goede jeugdspelers klaarstomen.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 7 dec 2009 11:24
Bovendien heeft Ajax helemaal geen geld als er niemand vertrekt, dus is de vraag van Pushkin natuurlijk niet aan de orde.

Prioriteit is voor mij overigens de positie van (rechter)centrumverdediger.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Do 17 dec 2009 11:19
Cvitanich dus definitief naar Mexico. Ajax zou 7.5 ton aan vergoeding ontvangen. Pachuca heeft een optie tot koop voor 3.8 miljoen. Dat betekend dus een afschrijving van 6.5-3.8= 2.7 miljoen in anderhalf jaar, opbrengst verhuur en loonkosten dus niet meegeteld. Maar ja, dit is denk ik toch de beste oplossing. Ik ga ervan uit dat Jol de komende 3 jaar nog hoofdtrainer is van Ajax en Jol ziet het dus duidelijk niet in Cvitanich zitten. Hij komt de laatste tijd niet eens als invaller in de ploeg. Dan is de beste optie voor beide partijen een verhuur/verkoop. Cvitanich zal geen goedkope speler zijn geweest, aangezien hij ook een een transfersom kostte van 6.5 miljoen en geen EU inwoner is. Voor wat betreft de loonkosten van Ajax een goede zaak dus. Nu alleen niet weer een dure spits gaan kopen waarvan later blijkt dat we er niets aan hebben. Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren qua aankopen in de winter.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 17 dec 2009 11:38
Citaat:
Cvitanich dus definitief naar Mexico. Ajax zou 7.5 ton aan vergoeding ontvangen. Pachuca heeft een optie tot koop voor 3.8 miljoen. Dat betekend dus een afschrijving van 6.5-3.8= 2.7 miljoen in anderhalf jaar, opbrengst verhuur en loonkosten dus niet meegeteld. Maar ja, dit is denk ik toch de beste oplossing. Ik ga ervan uit dat Jol de komende 3 jaar nog hoofdtrainer is van Ajax en Jol ziet het dus duidelijk niet in Cvitanich zitten. Hij komt de laatste tijd niet eens als invaller in de ploeg. Dan is de beste optie voor beide partijen een verhuur/verkoop. Cvitanich zal geen goedkope speler zijn geweest, aangezien hij ook een een transfersom kostte van 6.5 miljoen en geen EU inwoner is. Voor wat betreft de loonkosten van Ajax een goede zaak dus. Nu alleen niet weer een dure spits gaan kopen waarvan later blijkt dat we er niets aan hebben. Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren qua aankopen in de winter.


In de winter komt er al een nieuwe spits naar Ajax.. Onze Koreaans vriend Suk. Daardoor komt er dus plaats vrij op de bank voor eventueel een jeugdspeler als spits Castillion/Suk. Deze zullen denk ik ook afwisselend in de spits gaan spelen bij Jong-Ajax.
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 17 dec 2009 12:40
Tsja, ik was niet voor verhuur, maar als die club met die debiele naam hem koopt is de deal alsnog best wel aardig. Beter doet Cvitanich dus een beetje zijn best.
10Oele


Geregistreerd: 30-07-2008
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Venlo
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 13:39
Citaat:
Cvitanich dus definitief naar Mexico. Ajax zou 7.5 ton aan vergoeding ontvangen. Pachuca heeft een optie tot koop voor 3.8 miljoen. Dat betekend dus een afschrijving van 6.5-3.8= 2.7 miljoen in anderhalf jaar, opbrengst verhuur en loonkosten dus niet meegeteld. Maar ja, dit is denk ik toch de beste oplossing. Ik ga ervan uit dat Jol de komende 3 jaar nog hoofdtrainer is van Ajax en Jol ziet het dus duidelijk niet in Cvitanich zitten. Hij komt de laatste tijd niet eens als invaller in de ploeg. Dan is de beste optie voor beide partijen een verhuur/verkoop. Cvitanich zal geen goedkope speler zijn geweest, aangezien hij ook een een transfersom kostte van 6.5 miljoen en geen EU inwoner is. Voor wat betreft de loonkosten van Ajax een goede zaak dus. Nu alleen niet weer een dure spits gaan kopen waarvan later blijkt dat we er niets aan hebben. Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren qua aankopen in de winter.


In de winter komt er al een nieuwe spits naar Ajax.. Onze Koreaans vriend Suk. Daardoor komt er dus plaats vrij op de bank voor eventueel een jeugdspeler als spits Castillion/Suk. Deze zullen denk ik ook afwisselend in de spits gaan spelen bij Jong-Ajax.

Die komt inderdaad ook nog en las ook het bericht dat Castillion waarschijnlijk een kans gaat krijgen. Dan is een aankoop ook niet nodig voor deze positie.
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 13-01-2009
Forum berichten: 1294
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 14:51
Na Anderlecht te hebben gezien, heb ik het helemaal gehad met Anita, die jongen wordt nooit wat. Ook Enoh viel enorm door de mand, overigens is dat dezelfde Enoh die ook tegen PSV en Twente enorm tegenviel. Hij moet gewoon een speler voor de breedte zijn, maar liever geen basisspeler.

Dus mijn aankopen voor volgend seizoen:

- Linksback (?)
- Middenvelder (Schaars, Strootman e.d)
- Rechtsvoor (Dembele, Arnautovic e.d)

Verkopen:

- Suarez (Toe aan een stap hoger)
- Urby (Nog steeds niet iemand die de kar trekt en ook nog een mentaliteit van Jan Lul!)

Verder de rotzooi transfervrij laten gaan of nog een fooitje voor vangen.

Krijg je dit:

Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Verthongen, Linksback, De Zeeuw, Schaars/Strootman, Aissati, Sulejmani, Pantalic, Dembele/Arnautovic

Verder moet Jol hard aan de mentaliteit werken, neem een voorbeeld aan Suarez, die gisteren de bal uit de handen van Proto haalt omdat hij naar zijn mening te langzaam doet. Hadden onze eigen jeugd dat maar. Ik wil de mentaliteit van Frank de Boer, die naar een zwaarbevochten 1-0 in de champions league in huilen uitbarst. Van der Wiel, Urby (heb de moed bij hem opgegeven), Donald, Anita, Stekelenburg (zie hieronder * ) lieten gisteren weer zien dat ze een mentaliteit van jan lul hebben.

Stekelenburg liet gisteren zien wat het verschil tussen hem en Van der Sar is. Als het bij Ajax tegenzit, zit het bij hem ook tegen. 3 van de 4 verdedigers speelden gisteren dramatisch en dan zie je hem ook opeens dramatisch keepen, hij was nota bene meer bezig met de verdediging dan zijn eigen keepen. Als het Ajax tegenzit moet hij juist Ajax op de been houden. Een stukje zekerheid achter je zou mooi zijn. Hij maakt te veel fouten!
Bertje


Geregistreerd: 21-08-2007
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 18 dec 2009 15:31
Ah, het aan- en verkoopbeleid baseren op één wedstrijd...
+ Nieuw bericht <<<   <   4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.885
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: BobbiScapy
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.983.522 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Transferbeleid
Ga
Zoeken: