Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Transferbeleid
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Transferbeleid
Maker: Eto'oBekeken: 32922
Status: InactiefBerichten: 439
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   > + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Fendergear


Geregistreerd: 15-01-2011
Forum berichten: 52
Nieuws reacties: 36
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 12:30
Ik ben een fan van de verdediger Bouhlarouz, weet ook niet wat die moet kosten maar vind hem één van de beste Nederlandse mandekkers.
RogerGarcia


Geregistreerd: 18-10-2009
Forum berichten: 1469
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 12:38
Oleguer is ook een goede mandekker, maar een mandekker pur sang slaagt niet bij Ajax.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 10 feb 2011 12:49
Een Ajax-verdediger hoort opbouwend ook sterk te zijn. Verder dient hij te kunnen en durven spelen met veel ruimte in zijn rug. Oleguer en Boula zijn hier nog zwakker in dan ons Belgisch Duo wat daar ook niet in uitblinkt..

Zulke verdedigers zijn moeilijk vindbaar..
Anoniem
Gedeactiveerd


Geregistreerd: 24-10-2007
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 13:20
Voor goede verdedigers moet je in Servie zijn, en soms in Kroatie of Bosnie.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 14:11
Citaat:
Ik ben een fan van de verdediger Bouhlarouz, weet ook niet wat die moet kosten maar vind hem één van de beste Nederlandse mandekkers.

Ik denk dat je een fan bent van de Boulahrouz uit het verleden.
Spoon


Geregistreerd: 21-02-2008
Forum berichten: 152
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Nuenen
Geplaatst: Do 10 feb 2011 19:19
Boularhrouz is enorm overschat. Bij RKC en HSV deed hij het goed maar hij viel door de mand bij Chelsea. Daarna heeft hij het ook niet weten te maken bij Sevilla en/of Stuttgart. Khalid is een harde verdediger die mandekkend goed zijn werk doet. Aan de bal is hij matig en traag. Hij zou zeker mee kunnen bij Ajax denk ik, alleen zijn torenhoge salaris eisen laten Ajax al afschrikken denk ik.
Fendergear


Geregistreerd: 15-01-2011
Forum berichten: 52
Nieuws reacties: 36
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 21:07
Als je het centrale duo van Twente analyseert staat daar ook geen sterk opbouwend duo. Douglas is op dit moment misschien wel de beste mandekker van de Eredivisie maar is opbouwend een drama, Wisgerhof blinkt daar toch ook niet in uit.
Ik vind als je met 4 verdedigers speelt mag er één opgesteld worden om de spits uit te schakelen en de bal in te leveren en dat op zichzelf vind ik een uiterst nuttige kwaliteit.
Misschien heb je wel gelijk dat het de Bouhlarouz van jaren geleden was, heb hem de laatste tijd niet erg nadrukkelijk gevolgd. Daarnaast heb ik een zwak voor hem omdat ik bij zijn naam het duel Bouhlarouz-Cristiano Ronaldo van het WK Duitsland in mijn hoofd afdraai en elk keer weer glimlach. Wie volgt dan Vertonghen op ?
Spoon


Geregistreerd: 21-02-2008
Forum berichten: 152
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: Nuenen
Geplaatst: Do 10 feb 2011 21:38
Alderweireld vind ik opbouwend goed genoeg hoor. Kijk naar de grotere clubs, daar staan slagers achterin maar opbouwend zijn ze matig. Puyol moet je geen bal geven, Chiellini rent ook als een blind paard de drukte in. Verdedigers moeten verdedigen en in Nederland zijn we gewend en verwend met totaal voetbal. Boulahrouz zou wel een hele goede keus zijn maar ik vrees dat het er gewoon weg niet in zit, financieel gezien en ook sportief gezien.
Riejuh


Geregistreerd: 03-06-2008
Forum berichten: 7454
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Do 10 feb 2011 21:41
Verder is ook Boulahrouz way over the top... Speelt al 3 seizoenen zeer matig als hij uberhaupt speelde, is absoluut niet meer dezelfde als hij was op het WK in 2006 (4,5 jaar geleden)
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 22:09
Citaat:
Boulahrouz zou wel een hele goede keus zijn maar ik vrees dat het er gewoon weg niet in zit, financieel gezien en ook sportief gezien.


Nuja, financieel gezien zal het wel loslopen: check. Maar als je als potentiële aanwinst bij Ajax er al niet in slaagt de eerste bestuurlijke horde te nemen moet je écht wat mankeren. Naar geld wordt nooit gekeken, naar kwaliteit al evenmin. Die staan er niet om bekend te worden gehinderd door ook maar enige reserve. Dus ja. Iedere trainer kon z'n gang gaan, voor Lodeiro werd nog een paar miljoen uitgetrokken maar Boulah kwam er - praktisch voor nop - niet in.

Op sportief vlak zou het de opvolger kunnen worden van Oleguer, maar of die daadwerkelijk vervanging behoeft ben ik nog niet over uit.
Fendergear


Geregistreerd: 15-01-2011
Forum berichten: 52
Nieuws reacties: 36
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 22:22
Mee eens, maar ja, als Vertonghen en Van de Wiel vertrekken en Ooijer en Oleguer terecht geen contractverlenging krijgen is het toch wel noodzakelijk de verdediging te versterken. Tuurlijk staan Toivomaki en Boilesen te trappelen maar een beetje ervaring kan geen kwaad,
Lammert Albertus


Geregistreerd: 11-11-2010
Forum berichten: 279
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 22:54
Boulah is heel lekkere dueleerder mist ie fit is, en fit is ie helaas zelden !
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 23:25
Citaat:
Mee eens, maar ja, als Vertonghen en Van de Wiel vertrekken en Ooijer en Oleguer terecht geen contractverlenging krijgen is het toch wel noodzakelijk de verdediging te versterken.


Moet dat per se met een beenhouwer?

Overigens, dat er nu al berichten verschijnen over het niet verlengen met Oleguer, Atouba en Tainio en dat daarbij expliciet vermeldt wordt dat Ooijer later uitsluitsel krijgt is een teken aan de wand. Als er geen gekke dingen zich meer voordoen loopt die hier volgend seizoen nog rond. Met wat je allemaal op die jongen tegen kan hebben als persoon én voetballer: niet geheel onlogisch. Als mentor of in de Kiev-thuis rol, een potje verdedigen kon-ie op z'n tijd wel.
AFCA Niels


Geregistreerd: 31-03-2009
Forum berichten: 2138
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 23:27
Boulahrouz zou financieel wel haalbaar zijn, maar is qua niveau zo ver afgedaald dat hij gewoon Ajax-onwaardig is geworden. Het is natuurlijk fijn als je naast wat jeugdig talent ook een ervaren rot in de selectie hebt zitten, maar om die reden alleen moet je hem natuurlijk absoluut niet gaan halen. Dat valt dan onder het kopje wanbeleid. Boulahrouz is de afgelopen jaren ook enorm vaak geblesseerd geweest en past ook niet in het systeem. Het kan een goede mandekker zijn als hij in vorm is, maar is verder opbouwend erg matig (wat bij Ajax wel van een verdediger verwacht wordt) en is zo traag als dikke stront.
Vienna


Geregistreerd: 24-08-2009
Forum berichten: 493
Nieuws reacties: 0
Woonplaats: -
Geplaatst: Do 10 feb 2011 23:39
Citaat:
Boulahrouz zou financieel wel haalbaar zijn, maar is qua niveau zo ver afgedaald dat hij gewoon Ajax-onwaardig is geworden.


Even voor de duidelijkheid: dat vind ik natuurlijk ook. Niet eens geworden, hij is het niet geweest.
+ Nieuw bericht <<<   <   10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  |  18   > + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.883
Berichten: 213.629 Onderwerpen: 2.459 Nieuwste lid: Janemub
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 17.941.380 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Transferbeleid
Ga
Zoeken: